Přidat odpověď
Tak to nalepim na susu,ale je to myšleno na více příspěvků. Nemám úplně jasno co teda vadí. Že se postižené dítě něco nenaučí a škola je přece k učení? Ale jak jsem psala,to je opravdu těžko dopředu posoudit a pokud se to nezkusi, pokud se to dítě nebudeme pokoušet rozvíjet s tím,že to nemá cenu,pak se opravdu neposune.Vemte si rozdíl mezi postiženým z ústavu a z rodiny.Z vlastni zkušenosti vim jak obrovský ten rozdíl je a to u porovnatelneho postižení. Každý má samozřejmě nějaké limity, kdy už to dál nejde a pak se snižují laťky, ale dopředu ne,to je fakt špatně.
No a k tomu obtěžování zdravých dětí tím postiženým, není to tak časté, jako šikana od zcela zdravého grazlika, ale pokud to tak je,pak se hledá řešení a postupuje se stejně. Není nikde psáno, že se musí zdravé dítě nechat zbit od postiženého a pokud to škola nechce řešit a vymlouvá se na to,že to nejde,pak se zlobte na ně.
Předchozí