susu,
Tak ja to zkusim jeste jednou
.
Zakladem porozumeni obsem je, ze si myslim, ze skola neni pouze o tom, co se tam deti nauci akademicky. Mam z tebe pocit, ze s tim nesouhlasis, v cemz pripade nema smysl dalsi rozvijeni. Ta si to zkus predstavit
.
Jeste bych predeslala, ze opravdu ne vsechny deti jsou schopne integrace a ne vzdy je to prinosne. Nektere deti zvladnou treba prvni stupen. Je hodne deti, u kterych se neda predem rict, jak se budou vyvijet, kde maji ten pomyslny strop.
Dite, ktere je integrovane, ma moznost odkoukat normalni socialni chovani, je konfrontovano s vyrovnavanim se a resenim beznych dennich interakci. V dospelosti pak je schopno vice samostatne fungovat. Nepotrebuje po ukonceni skoly dobrovolne organizace, ktere se budou zabyvat jeho integraci mezi zdravou populaci (Ted mluvim o CR, tady maji tohle zvladnute i specky).