Přidat odpověď
Yuki,
tady vůbec nejde o nějaké nastavení na průměr, ale prostě a jednoduše o prachy. Kdyby do školství šlo mnohem víc peněz, tak by mohl být systém péče o děti s problémem (jakýmkoli) mnohem propracovanější a účinější.
Proč např. neexistuje v odpoledních hodinách pro děti, u kterých vznikne už v první třídě nějaký problém, doučování a psaní úkolů zadarmo ve škole pod dozorem spec. pedagoga či obyč. pedagoga? Protože to je o penězích a o tom, že je u nás společnost nastavená, že děti jdou po obědě domů a byl by problém vůbec prosadit to, aby některé děti povinně zůstavaly i odpoledne ve škole. Navíc by kdekdo zase křičel, že je to diskriminace či diskriminace naruby.
Proč není součástí integrace i automaticky přidělovaný a plně placený asistent (a to i třeba do školní družiny?
To je jednoduché. Je to proto, že se u nás řekne A (budeme integrovat), ale už se neřekne B (dáme na to prachy a přizpůsobíme tomu celý systém).
Předchozí