Přidat odpověď
no jistě že je to o penězích, ale ono to s tím průměrem souvisí - když bduu mít třídu prměrných dětí, může jich tam být 30 a jde to, ale když chci věnovat péči dětem jiným, nadaným, sciálně slabým, s poruchama jakýmakoliv... tak musím mít menší počet dětí ve třídě a asistentky, to je jasný - takže ideálem dnešní doby je průměrný žák, ktertý nesojí ani o korunu víc než ten jakkoliv jiný a může jich být plná třída.
jenže těch dětí s obtíženi přibývá a na to nereagujeme, děláme, že tu nesou ,řpstože je jich toli, ,že se neustále mluví o dětech nepřizpůsobivých, neschopných stačit běžné výuce, nase pro změnu nerozvíjí, dětí s AS a autismem, SPU a halvně SPCH - je jich toli, že neznám třídu ,kde by nebyl aspoň jedne takový žák
je povoleno mít ve třídě snad 5 dětí s IVP, ale protože taková třída už má 26 dětí, dělá se všechno proto, aby se ten šestý už nemusel diagnostikovat, protože to už by nemohi v té třídě nechat. A rozdělit třídu na dvě? po 13 dětech? to přijdou o pořdný peníze, takže je nechají pohromadě, všechny, pokud ten šestý přinde s diagnózou, tak se vyřídí výjimka a všechno jde dál
ano, je to o penězích a je to o špatným plánování, počet dětí ve třídě by neměl být stanovený na minimum, ale ipodle toho, kolik je tam dětí s výraznými individuálními potřebami, protže jiank se i to IVP neplní, není možný mít třídu s 26 dětma a v tom 6x IVP a opravdu se jim věnovat.
je to o penězích, což se ale nevylučuje s tím, že naše škosltví je nastavený na průměr, a právě proto se to tak bije
Předchozí