Kudlo,
nevím jestli "nebaví počítat" je přesný výraz.
Jeho nebaví trochu něco jinýho - aplikovat něco daného a nemoci nad tím nijak samostatně přemýšlet. Takže se v matice snažil vymýšlet postupy vlastní, který sice občas i fungovaly, ale zdržovaly ho třeba při písemce, takže jí stihnul půlku. Dokonce s učitelkou o těch svých postupech následně diskutoval, takže se nedá říct, že by ho to "nebavilo", jen je to obor, který je pro žáka s jeho myšlením a zaměřením míň atraktivní. Upřímně řečeno (a není to jen můj osobní názor, o tom jsem mluvila i s jeho pedagogy), jemu matika i docela jde, pokud se na to soustředí, on ji chápe, rozumí tomu, jen to není jeho šálek čaje a je v ní pomalej. Jediný, co opravdu neumí a z čeho jsem osobně už lehce na nervy jsou právě i/y, především teda u slov, co začínají na "vy/vi". On je bere všechny jako s předponou, takže furt píše třeba vydle, a já moc nevím, co s tím. Ale vzhledem k tomu, jak obludně píše si myslím, že je dysgrafik nebo něco na ten způsob.