Přidat odpověď
mám doma syna s dys, kromě na matiku má všechny, takže je mi to jasný, taky píše slohovky rád, ale bez kontroly
ale čím víc toho napsal a přečetl, tím míň chyb dělá
minulý týden mi dával zrovna k přečtení slohovku a tam kromě čárek ve větách bylo minimum chyb, na třech A4 bych to napočítala na prstech jedné ruky - takže on i ten vývoj vidět je, ale nesmí se říct, že třeba můj syn má dys, a proto to po něm nebude nikdo chtít - má dys, musí přijít na svůj systém, jak si poradit
ona mu hodně pomohla učitelka na základce, už někdy v 5 třídě měl zvládnutou velkou část svých potíží
přesto ale třeba osamocený trojslabičný slovo nepřečte správně, takže je jasný, že dys zůstává, ale jak říkám, má načteno a umí po sobě kontrolovat tak, že chyby najde i sám
Předchozí