Přidat odpověď
Filipe, nevím jak je to dnes, ale když jsi šel v mých časech na umprum, tak jsi musel umět kreslit realisticky, abstraktní věci jsi si mohl přiložit do portfolia, ale u příjmaček ti dali třeba sádrovou hlavu. Slavní malíři se museli první učit řemeslo a pak dělat to svoje. Mám osobní zkušenost,do výtvarky jsem přišla s tím, že mám bohatou fantazii a měla sebou abstraktní věci, naivistické, hodně se líbily, já jsem si myslela, jak si to tam budu malovat, kulový, musela jsem malovat pinpongový míčky a podobný hovadiny, pro mě neskutečná pruda (to byla příprava na tu umprum), když jsem ale pak zase zkusila dělat ty svoje věci, tak šlo strašně poznat, byly výrazně lepší, propracovanější, nápadu neubylo.
Tím chci říct, že pokud se chce někam Montyin syn dostat a je to jako dřív, tak bez toho, že kousne pro něj zdánlivě spoustu zbytečných věcí to nepůjde, nebo bude muset přesahovat o hodně velký kus ostatní. Já bych od něj chtěla vidět právě ten realistický obrázek (třeba se mi to někdy poštěstí) a pozor, realistický obrázek nerovná se v žádném případě kýč. Já jsem teda pohořela na těch sádrových hlavách a vzdala jsem to, můj spolusnažitel má dnes vysokou školu -design a dobře se tím živí.
Předchozí