ED a ADHD v příbuzenstvu máme.
Odklad prospěl na 100% - přestože dítěti bylo v listopadu 8 let, když bylo prvňák.
Nyní, v 5. třídě, v podstatě v pohodě.
Nedávat další odklad, protože "bude moc starý", je stejné rodičovsko zastaralé dogma jako "když se naučí číst/počítat/prvouku, co bude v těch hodinách dělat?"
No, co by asi tak dítě v hodině dělalo, uvšechvšudy?
Pracovalo jako všichni ostatní - to je věc učitelky, aby ho zabavila a nežijeme za soudružky Hajské, aby všichni nutně museli dělat totéž, ani za soudružky Novákové, která si imrvére volala do školy mé rodiče a tam jim spílala, že umím číst a psát, a proto si čtu pod lavicí Verneovky, čímž narušuji kázeň, morálku i výuku
A ad PPP - to chápu. Najít dobrého psychologa je skutečné umění a nedůvěra v PPP bývá často oprávněná. Jenže když jde o dítě, zvl. o dítě nestandardní, trochu úsilí bych hledání dobrého odborníka věnovala...