Tak náš prvňáček si aktovku zkontroluje jenom, když ho k tomu doženu
,jinak má na starost milion "důležitějších" věcí
, ale v podstatě z ní stejně prakticky nic nevyndavá, jen když má nějaký úkol a to mívají málokdy, rozhodně ne každý den a některé učebnice a sešity mají trvale ve škole...penál má vzorně srovnaný, dokonce si přesně pamatuje, jak má seřazené pastelky, ale že je potřeba některé ořezat, to mu musím připomenout já...no, ale kdyžtak má ořezávátko, tak co, tak by si to ořezal ve škole..., jinak aktovku má taky vzorně srovnanou, nemá jedny desky na sešity, ale má na každý předmět takovou tu plastovou obálku s drukem, to má vždycky vzorně uklizené, klíček i krabička od svačiny tam, kde mají být, i oblečení si ve škole vzorně do skříňky rovná... ale do úkolů a hlavně do psaní ho musím honit, to se mu moc nechce...ale třeba příklady si píše doma na tabuli naprosto sám a dobrovolně a dokonce pořád nutí i nás, abychom mu nějaké diktovali... Zlepšil se hodně sociálně, už si ve škole a v družině ledacos vyřídí a řekne, toho jsem se bála nejvíc...jinak učení moc na doma nemáme, postupují hodně pomalu, je v logopedické třídě s 8 dětmi, takže je to takové poklidné
, jde mu to dobře, má taky hlavně jedničky, akorát jednu dvojku a jednu trojku, ale to opisoval, co mu poradil spolužák, takže tu dostal spíš pro poučení, že má používat vlastní hlavu a zabralo to
...akorát chování doma se zhoršilo o dost, jednak asi přece jen působí ta změna režimu a taky zhruba půlka třídy má k vadě řeči ještě ADHD, takže občas některé chování trochu kopíruje...ale to chce asi čas a snad se to srovná...