Hm, no, jakbychto
)) dneska jdu na třídní schůzky, tak počítám že se dozvím, co kde můj prvňáček zapoměl, ztratil, neměl a nebo zapřel (posledně včera mi zapřel, že šel z domu s čepicí - jsem ho snad vypravovala tak vím - tvrdil že ji vůbec neměl, pak tvrdil že je teda v šatně, pak v šatně v jídelně, tašku zběžně prohlédl a tvrdil že tam není, no nakonec na moje naléhání ji projel detailně a čepica nalezena v jeho batohu pod pixlou na svačinu.
To že neměl úkol svedl minule taky na mě - prý "maminka mi to nenašla" :-D, tomu se aspoň paní učitelka zasmála. Já se to snažím nechávat na něm, stylem že mu připomenu "teď je čas na úkoly", za 20 minut se zeptám jak je na tom a on zahásí že úkol nenašel (značí si je červeným puntíkem do knížky/sešitu), čili úkol nemá. Pak se ptám jestli prohlížel skutečně všechny učebnice a sešity (mají jich dohromady maximálně 5) a on řekne "jo mami, juknul jsem na to a nic". Tak jdu "juknout" já a hned ho vidím - ten poznačený úkol. Chjo. Jo a tělocvikový oblečení mu určitě musí smrdět jako skunkovi, tuhle jsem mu poslala novou várku (čistý triko, tepláky, mikču) ať přinese tu starou domů - co donesl - no pochopitelně tu novou zpět a starou nechal ve škole. Zatím se mu teda ťukťuk nic neztratilo (jako že by to zmizelo v nenávratnu), prostě to NĚKDE je. Jo a jeho rychlost je šnečí (ehm, zde se poznávám celkem jistě).
Dcera 4. třída tu teda musím pochválit, ta se od loňska zlepšila, úkoly si dělá celkem bez říkání, též se připravuje na ráno a stará se o svoje věci. Občas mají projektový úkoly a ty dělá rozsáhleji nad rámec, baví ji to. Chodí sama na dva z kroužků, chodí domů sama (5 minut ale křižovatka, bála jsem se ji nechat), má klíče a zatím je ťukŤuk taky ještě neztratila. Je rychlá, vypravuje se efektivně (ehm, zde vidím manžela jak vyšitého.... no aspoň že tak, kdyby byly po mě obě, to by byl záhul).