Přidat odpověď
Tak já asi budu velmi nenáročný zákazník. Odpověd očekávám podle toho, co mají v dodacích podmínkách, bez ohledu na roční dobu, a víkendy nepočítám. I když ocením, když v případě, že to bude trvat déle, tak to dají vědět, i když vlezou do lhůty. Pokud chci něco fakt rychle, tak si podle toho vyberu eshop, kde to nabízejí. Ale jinak neočekávám, že budou promptně reagovat jen proto, že já tam online můžu vlézt 24h denně. Tenhle týden jsem něco objednávala, uváděli dobu odeslání 1-3 dny, zpráva mi přišla až dnes, čili 3. den, a to jsem nepředpokládala, že by zrovna u daného zboží měli extra frmol (nic jiného neprodávají a v republice to mají asi jediní). I tak jsem si to pro jistotu nechala poslat k našim neb jsem se nechtěla spoléhat na to, že to stihne doručit pošta dokud budu doma. Kdyby se to nestihlo, tak to beru jako svou blbost, že jsem to neobjednala zavčasu. Taky dost rozlišuju mezi velkými eshopy a těmi malými, u kterých dost často předpokládám, že to má někdo jako vedlejšák nebo to dělá sám k malýmu obchůdku (v jednom takovým pravidelně nakupuju, s překvapením jsem zjistila, že jako eshop je v určitých skupinách docela známý a využívaný, ale je to prostě záležitost jedný paní, která se holt nerozkrájí), tam s delší lhůtou automaticky počítám.
Předchozí