Posledních cca 10 dní mi zákazníci před objednáním celkem často volají, jestli když objednají, stihnou dárky dojít do Vánoc
Myslím, že je to rozumný, oni vědí hned, na čem jsou, já jim můžu říct, že objednávku toho a toho zboží jim jsem schopna odeslat třeba hned ten den, nebo následující den, a když objednávají takto až v polovině prosince, není to jenom o mně, ale třeba i o poště. Už od konce listopadu se houfně zpožďujou balíky, docela velké procento balíků Do Ruky mi za poslední 3 týdny šlo déle jak 1 den... takže teď už je potřeba počítat s ledasčím.
Na druhou stranu, myslím, že tahle přesná telefonická zpětná vazba nefunguje tak dobře u velkých molochů, kde je na jedný straně nějaká telefonní operátorka, která nemá takový přehled o balicí lince (jak tam stíhají nebo nestíhají) nebo o skutečných zásobách zboží, takže tam asi častějc člověku slíbí i nesplnitelné.