Syn nemá PAS, ale má expresivní vývojovou dysfázii v hodné závažné formě. Problémy se soustředěním a pozorností měl zejména v první třídě hodně velké. Je integrovaný na normální základce. Jak někdo psal, je to celé o učitelce. Syn na radu psycholožky nemá PA, ale je ve ťrǐdě pro jiné dítě a synovi hlavně první rok hodně pomáhala, teď už minimálně. Paní učitelka netrvala na sezení v lavici- byl unavený, šel se válet na koberec. Po druhé vyučovací hodině respektovala pomalejší tempo a únavu. Místo hudebky si dodělal čtení nebo psaní. Teď je ve třetí a všechno se pomalu rovná, zůstala mu jen Agramatická mluva a závažná dysortografie. Za moji osobu ideální situace ve škole, teď po prázdninách se syn už vyloženě těšil do školy.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.