Přidat odpověď
ono je to těžký, každý má zkušenost z té své strany, já vidím integraci z obou zároveň a musím říct, že každá strana má pravdu a přitom ani jedna nemá v současným školství jak to řešit - a to potřebuju integraci z opačnýho důvodu než většina ostatních, takže je to mnohem jednodušší
ale právě proto, že vím, jak je to pro školu těžký a že je to téměř neřešitelná situace, tak nabízím řešení a jsem vděčná za to, že škola aspoň nedělá nic proti mým návrhům, když už přímo nepomáhá, aspoň neškodí.
další možností je asistent, ale toho učitelé neumí správně využít, často je to i proto, že asistent nemá patřičný vzdělání, takže si s děckem neporadí správně, no a učitel neví, jak moc může asistetntovi přenechat kompetence, tak se to zamotává dál
každopádně integrovat při 30 různých dětech ve třídě je nesmysl, zvlášť když v takové třídě má 5-6 dětí IVP, k tomu je pár dys bez ivp a nějaký to "jenom" doporučení, k tomu tři čtyři ADHD - to je pak nemožný se věnovat komukoliv a měli by si tam zkusit učit úředníci, kteří rozhodují o počtech žáků ve třídách a dávají výjimky na počet dětí s ivp a podobně
Předchozí