Ahoj, mám prvňačku a teď v pololetí právě končí druhou písanku, píší už každý den diktáty, takže spojování do celých slov samozřejmě. Koukla jsem do písanek a z písmen už mají za sebou:
malé e, l, m, i, u, a, s, o, p, j, t, v, y, n, z
velké a, o, m, i, j, p, u, n, v
do konce tohoto týdne je ještě čeká malé k, velké S.
Píšou tedy slova z těchto písmen. Upřímně, mně zase přijde, že letí v psaní až moc rychle, to je prostě co týden, to alespoň 4 stránky písanky, několik nových písmen a do toho dělají mimo ve škole ty diktáty. Je to docela nápor, naštěstí dcera je taková ta malovací-tvořící, takže kudrlinky ji nedělají problém a zatím to tempo dáváme. Bohužel u syna to určitě problém bude, nevím, jak to dáme, má do školy skoro dva roky, počítá neskutečně na úrovni druhé třídy (sám, prosím to není nějaká naše ambice
), ale zato grafomotorika bída, malování absolutní nezájem, s velkou slávou konečně už udělá šišaté kolečko... Prostě když to vidím u dcery, tak už mám dopředu docela obavy.
Pokud má dcera zájem, tak si prostě kup pár písanek sama a nech ji zkoušet doma navíc psát, když bude něco umět dopředu, než ve škole dělají, tak to přeci nevadí...