Jistě že proč ano a proč ne - dítě si samo musí položit otázku, proč to udělalo, proč to nemělo apod. A i kdyby napsalo, že házet ano, ale šikovně - i to je závěr a na tom je pak možné stavět. Jde o to, aby se nad tím dítě zamyslelo a učitel zjistil, jak žák v tomto uvažuje. Proč mu hned dávat téma stylem - nemám házet předměty po třídě a proč. Ať dítě samo dojde k tomu, zda je to vhodné či ne.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.