Přidat odpověď
aktuálně nad tím uvažuji, poruchu jsme zjistili cca před měsícem, paní učitelka je stím obeznámena..byla to má iciativa, jelikož máme pedagogy v rodině.. syn je hodny kluk, nevyhledává konflitky, nechá si spíše ubližovat, celkově ho paní uči hodnotí jako chytrého žáka, ale stím že ji neposlouchá, nesoustředí se chytá ,,motyly,, při výuce, ne že neumí pak ale nestihne, od září máme poznámky min jedu týdně, od října dvojky, listopad už trojky dokonce i nějakou tu čtyřku snažím se to s pí uči řešit vždy mi ale řekne, že se ho snaží motivovat aby mu ukázala, že takhle ne, syn už ale do školy nechce, vymýšlí různé věci, aby nemusel,s poznámkou že stejně paní uči mu nedá lepší známku,už mu začla chybět motivace, o TV a VV nemluvím, to asi každému není naděleno, v pátek donesl třídní napomenutí, vyrušuje při hodině a zapomíná věci...nemáme tři úkoly od září, protože si nechá ve škole učebnici, druhý den má poznámku,když jdu do školy ak je mi pouze řečeno že kluk je šikovný a chytrý říkám proč tedy má špatné známky..odpověd protože je nepozorný a pak už mě prostě nebere...ale nedavno byly schůzky a ani slovo otom, že třídní napomenutí,bojím se vysvědčení aby nakonec nepadla nějaká trojka a malý se ztoho už úplně sesype..paní učitelka na něj už řve, a ten nervama ji už odmítl vydat žákovskou knížku že se bál co mu tam zase přistane... s uči žádná domluva ani řeč není, ve třídě je jich 29 je tma i klučina co propadl a opakuje, a malýho šikanuje, nadává sprostě, nedovolí mí sníst svačinu ( což vím, ted teprve to jdu řešit), nevím už co stím dělat, zda je vhodné přestoupit ted v polovině roku ... děkuji všem za názory
Předchozí