Přidat odpověď
Přístup na vaší škole se mi nelíbí. V naší škole kam chodí syn do druhé třídy, je dětí ve třídě 31. Mají tam tedy asistentku pedagoga k jedné holčičce, ale asistentka pomáhá všude kde je třeba, nesedí vedle holčičky, ale chodí po třídě. Na některé předměty se i dělí. Polovina dě tí je pro paní učitelku nových, loni totiž byly třídy A a B a letos je spojili. Přesto má paní učitelka ve třídě svůj systém a řád, dětí zvládá, respektují ji a mají ji rádi. Nekřičí na ně, poznámku syn letos žádnou nedostl (loni nosil často od jiné uč) a známkuje jen 1, 2, 3. Pokud dítě je na 4 a 5 tak napíše počet chyb a řeší s rodiči že dítě opakovaně nezvládá. Ve třídě je dětí hodně problémových, určitě jich pár odejde do dyslektické třídy od příštího roku, které se na naší škole zřizují od počtu 6 dětí - do max. počtu 14 dětí. Tam učí spec. padagogové. Vážím si velmi pozitivního přístupu naší učitelky, na každém dítěti hledá to dobré, povzbuzuje, chválí, motivuje. Pokud má dítě půl stránky v písance hezky napsanou a druhou půlku chyby, tak chybí opraví a napíše tam: chválím tě Alenko, první polovina se ti moc povedla! Vím že takto to není všude jako u nás a jsem moc ráda za ten přístup.
Předchozí