víš on je paradox vtom že malému ani nerekla ze mu poznamku napsala...jako temer u vsech proste vybere ZK pak zaise odpo rozda a prijdu na to az ji otevru ja..ona nema potrebu jim to rikat kdyz vi ze tomu stejnenerozumi a nic si ztoho nedelaji...na toto krcila rameny take.
šla jsem tam protoze jsem to nechtela nechat bez povsimnuti z rodicovske strany tu dutku a slyset jeji verzi co mi ktomu rekne nerekne... mluvila jsem i s psychlozkou ta me odrazovala at dam skole jeste sanci..rikam ze mi to fakt staci... ze si tam snimi pujde promluvit i ona rikam ze to by byl akorat vetsi ohen o hodien se bude pri kontrole pretvarovat na nic neprijde protoze na to bud epripravena budu dnes volat do nove skoly a uvidim jak se domluvime chteji jeste dalsi vysetreni z neurologie tam jdem jeste 20.2 chteji v te nove skole mit kompletni zpravu cemuz asi rozumim, ale co se tyka kamaradu spise tak jeden dva maly se spatne cleni do kolektivu hlavne se mu tady smeji ze je pomaly hodne to dela ucitelka protoze furt opakuje ze na to potrebuje vice casu apod... myslim ze ho timhle proste shazuje a nekteri mu rikaji hlupaku byt znamky na to nema je nastesti idkyz je brzda diky te nepozornosti chytrej, ale stejne to ho taky docela bere, je vic tichej..ale to byval vzdy nez se zkamaradil.. ale necha se vzdy namotivovat doma ho popichnu ale co si mysli v jeho hlavicce fakt nevim...vcera ani ukoly delat nechtel zase mel ten svuj den kdy sem ho ktomu musela vyslovene dotlacit a soustredenost byla pomalu nulova...delam co muzu, mam ktomu dalsi problemy rodiny zdravotni mam nekdy orpavdu pocit ze uz to nedavam, ale ti prckove za nic nemuzou a musime se za ne proste postavit