Přidat odpověď
Já právě váhám nad tím předčítáním, protože ve škole mají právě hodně doplňovačky a tam mu to taky nikdo nepřečte. Je fakt, že pokud mu to slovo řeknu, je to pro něj snadnější, ale to ve škole nikdo dělat nebude.
Další věc je, že sama třeba vím, jak má to slovo být napsané, ale neumím mu vysvětlit proč, sama jsem na ZŠ bojovala a diktáty byly všechny za 5, zachraňovala to literatura. Časem se to srovnalo a kontrola pravopisu ve spojení s naší zlatou sekretářkou mi ostudu minimalizuje.
Stejně tak bojujeme s povinnou četbou, že zná řecké báje a pověsti líp, než maturant, je hezký, ale má všechno naposlouchané. A paní učitelka mi na otázku, jestli jde o to znát obsah, nebo to přečíst nedokázala odpovědět. Připustila, že pro něj je nereálné některé knihy přečíst v termínu, ale neuleví mu (navrhovala jsem, že by přečetl část a zbytek by si odposlouchal).
Předchozí