Přidat odpověď
Dano, kdepak, moji kluci násobilku nedrilovali a u přijímaček byli jedne z nich první a druhý asi 10., to není o drilu, času je tam dost
já ale stejně vidím chybu v přijímačkách a ne v matice ani v děckách, k čemu jednotný přijímačky? jestli je to 8G, tak ještě dejme tomu, že je to stejný typ škol, ale přece i tak si každý gympl můž zvolit zaměření a hlavně, i teď, když se většinou učí klasika, tak jsou ohromný rozdíly mezi děckama v závislosti na škole, ze které jdou
syn měl z angličtiny ve 4. i 5. třídě dvojku "z milosti", aby mu nekazili jinak samý jedničky, on tu angličtinu ale fakt neuměl tak, jak učitelka chtěla, nechápal, možná to souvisí s jeho dys bez úlev
a teĎ mi na gymplu řekl angličtinář, že je syn dopředu, když jsem mu oponovala, tak řekl, že možná není dopředu, ale ostatní jsou pozadu - tak si vyber :))
nemůžou být jednotný přijímačky, když není sjednocený plán základek, to pak hodnotíme školy a ne děcka a už vůbec ne jejich schopnosti
navíc třeba zrovna ten gympl by měl brát přednostně děcka s vynikající logikou a ne jen takový, který se dokážou našrotit a být nejrychlejší
Předchozí