ahoj, syn nenavstevuje ve sve skole reedukacni hodiny? pokud ne, muzu doporucit s cim mam sama zkušenost: zakladem pro nacvik cteni slov jsou ctenarske tabulky (napr. j.novak nebo o.zelinkova), jako procvičovací texty jsou vyborne cvicne texty pro pomalejsi ctenare od o.martinka, jinak jsou primo čítanky pro dyslektiky I-IV. mimoto je dobře trénovat zrakove vnimani, na co mohu doporucit zrakove vnimani - opticka diferenciace II. od j.bendarove.
na dysortografii se osvedcuji materiály od zelinkove, cviceni pro dyslektiky - I. - VI. a souhlasim s chvalou na soubor pavučinka, zejm. sluchova cviceni - ruzova sada.
ale chtelo by to znat urcite postupy, jak s dětmi trénovat, ony ty pracovni sesity bez vysvetleni nikoho nespasi. u skupin dytyny/ditini je nutne používat tzv. mačkadla, u rozlisovani delky slabiky zase bzucak... je třeba trénovat sluchove vnimani, analyzu a syntézu slov, sluch. pamet atd.atd.
v poradne poradili? resp. asi moc ne, když ani nevis, jake materiály pouzit :-(... urcite stoji za to se na ne obrátit s prosbou o radu, to je jejich práce.