Přidat odpověď
Moje dítě bude vzhledem k bydlišti zařazeno do konkrétní třídy (tříd je víc a děti jsou do nich řazeny podle bydliště, rozvrhy se jim liší podle toho, zda jde o místní nebo dojíždějící školáky). Učitelku pro své dítě si tedy vybrat nebudu moci tak jako tak, i kdyby už se teď vědělo, kterou do které třídy ředitel zařadí.
Kdybych měla od někoho avizo o zásadních problémech ve výuce na prvním stupni, tak to budu řešit, ale nemám.
Jsou tam věci, které mi přijdou fajn (číst se učí metodou sfumato) které jsou mi fuk (z jaké učebnice se budou učit matematiku), věci co se mi sice moc nelíbí, ale boty si kvůli nim nerozkoušu (od první třídy angličtina), a zásadní pozitivum je ta vzdálenost (i když je to 25 minut chůze, nicméně další nejbližší škola je min. 20 minut MHD... plus těch 25 minut chůze k tomu). Nenarazila jsem dosud na žádnou věc, která by pro mne na této škole byla zásadní překážkou, takové věci (šikana, zásadní neschopnost učitele) se podle mne poznají stejně až když dítě do školy začne chodit, zejm. když aktuálně od ostatních rodičů informace o zásadních pochybeních této školy nemám).
Předchozí