Přidat odpověď
Odmítané brečí, že se mu po babičce stýská. Vybranému svůj čas slíbí, pak splní. Odmítanému dá nejasné naděje, pak nakonec vždycky najde nějakou výmluvu (když má dojít ke splnění) a cítí se dotčeně, že přeci musíme pochopit,že to nešlo. V zásadě pro vybrané má svůj čas, pro odmítané má vysvětlování - řeči, řeči, řeči. Pro mě má kritiku a poučování, co všechno by na odmítaném bylo třeba napravit.
Tlačit situaci tak, aby spolu děti musely nepřímo "závodit" a my bojovat, kdo bude mít zajímavěji strávený čas mi přijde patologické, pak z toho lezou zcestné situace, kdy obě děti zamrzí, že nezažily program toho druhého. Taky potřebujem normálně žít a ne "vyvažovat" zážitky dětí.
Předchozí