Přidat odpověď
"pedagogička si svoje podozrenie "vyrobila" návodnými otázkami (jej motiváciua a údajné konzultácie s dvoma psychologičkami opomenieme), informovala o tom súdnu znalkyňu, tá (dôverujúc jej "vyšetrovaniu") podala oznámenie a poslala k pedagogičke políciu po dieťa a otca, následne dieťa vyšetrila aj aj keď nič nezistila (opäť dôverujúc "vyšetrovaniu" pedagogičky) posunula vec na súd a nasledovalo predbežné opatrenie - obhajovala by si takýto postup? Opakujem, ak by to bola s istotou pravda."
Takhle to zní trochu divně,
vyrobit si podezření návodnými otázkami - to je co, snažila se z dítěte dostat víc, aby se mohla rozhodnout jestli to bude dál řešit? Jo, s tím souhlasím.
motivaci nejsem ochotna pominout
informovala o tom soudní znalkyni a ta to oznámila - to by byl divný postup, brala bych to kdyby konzultovala případ se soudní znalkyní - psycholožkou (což považuju za hodně pravděpodobné) a ta to pak oznámila, oznámit by to ale měla spíš ta pedagogička
Takže v podstatě bych souhlasila, nevidím tam žádné tak zásadní pochybení, aby to bylo za hranou zákona, ale je to čistě můj osobní názor.
Předchozí