Přidat odpověď
Myslím ze ok. U nas spis probíhalo tak nejak za pochodu - proste jsme si povidaly o věcech, dcera rada kreslila a zpívala... Co jsem ji trochu musela učit byl čas - ve smyslu včera/dnes/zítra - jestli je úterý nebo listopad ji bylo dost fuk, ta časová orientace ji nesla dlouho, až tak ted ve 4. Třídě zvládá ok. Asi proto ji taky moc neslo vyprávění které by dávalo smysl, tj od zacatku do konce - aby neskakala dejove sem tam.
Ale třeba ty básničky se učila rada a šlo ji to snadno, uměla jich mraky. No a ted v te loni třetí a letos ctvrte třídě ma problémy si zapamatovat veci, názvy, pojmy.... Až me to překvapuje, měla jsem za to ze tu sluchovou paměť ma ok.
Syna jsem nic neucila, dost odkoukal a naposlouchal od segry, spis ho musím krotit aby byl v klidu a neskakal druhým do řeči, aby uměl počkat kdyz mluví někdo jinej - ted uz teda v první je a dobry, jen je děsně roztrzitej, zapomíná, něco začne a pak to zapomene atd. Ale je zajímavý ze vloni si s nim učitel v předškolní třídě poradil krasne, letos s učitelkou je to horší.
Předchozí