Taky mají Happy House. A taky dost různě vymalovávají a tak, ale to nejen v angličtině, takže to spíš považuju za obecnou věc v první třídě.
Ale zase co vím hodně poslouchají, a především prolínají angličtinu i v jiných předmětech. Takže to spíš vidím tak, že jde o takové postupné "vplutí", zvyknutí na jiný jazyk. Myslím že v tom začátku je nejdůležitější ten "poslech".
Jinak umí barvy, čísla a právě pojmenovávají oblečení apod. Zpívají nějaké ty jednoduché písničky jako "Daddy finger" apod.
Našla jsem podle popisu syna co jim pouští paní učitelka na youtube a pouštím to i doma - takové jednoduché krátké výukové "filmy" se Stevem, je to dobrý a dětem se líbí, snad jim tedy z toho něco uvízne, jmenuje se to Wow English TV - kdo nezná doporučuju.
Takže spíš než nějaké drilovaní slovíček, bych to viděla "pomoci tomu" touto formou.
Ten kontakt s jazykem je to nejpodstatnější. Pokud není tak to je nejspíš důvod proč i přes roky učení spousta lidí ten jazyk prostě po čase neumí, to je jako s tou ruštinou.
i když teda mně ta ruština včetně azbuky docela "naskočila" když jsem se ocitla v Rusku