To, co píšeš, je jasný. Ale ty děti mi na toto úplně nefungujou. Jestli je to tou pátou hodinou? Jsou tam šikovné děti, co reagují okamžitě a v pohodě, prostě značka ideál, a pak pár, co se někde blomcá a absolutně netuší. Postavím je někam, otočím se a jsou opět jinde. To samé s tím doplňováním a spojováním. Pokud docílím toho, že všichni mají v jednom okamžiku tužku a papír před sebou, tak je to úspěch. Ukážu na svém listu, co a jak dělat, řeknu jednoduchý pokyn a ozve se jedna, že to nechápe, další je zase někde mimo lavici a myšlenkami mimo náš svět, třetí kouká zasněně z okna a čtvrtý brečí, že si zlomil pastelku. Takže spojit dvě části obrázku panenky a říct, že je to panenka, je v té skupině na x minut. Po 6 takových obrázcích dám těm šikovným list vybarvit, aby mi pak řekli, že je to růžová panenka a zelené auto a jdu pomoct těm, co netuší nebo jsou myslí úplně jinde. Fakt odsud chodím totálně zpocená až na zadku.