Přidat odpověď
Taky máme podobný problém při psaní čten.deníku nebo jakých koli slohových cvičení. Po mě nezdědili literární talent, něco vymyslet, aby to dávalo smysl byl velký problém + dislexie a disgrafie u dětí je problém navíc. Pokud bych to nechala na nich tak budou sedět u prázdného papíru klidně celý den a nevykoumají nic. Tedy pokroky už jsou, dovedou vymyslet začátek typu. Hlavními hrdiny jsou a zažívají dobrodružství a konec. Tak pak sedíme a snažím se z nich jejich slovy vydolovat o čem kniha je. Pokud by to ve škole vadilo, tak předpokládám, že by se to tam měli naučit. Doma vidím, že fakt bez pomoci nic nevymyslí. Takže vymyšlené píšu já a pak sedíme a po slovech přepisujeme,teda aby se to vůbec dalo přečíst.
U staršího syna se tímto stylem propracoval, že zvládne na 4 napsat o něčem slohovou práci. U mladšího nevím, jelikož disgrafie a disortografie je horší budu ráda když jeho výmysly po něm někdo přečte.
Předchozí