Učitelka ji neustále opravuje sklon, když ji něco ujede, nadále přesahy přes řádky, teď ji šrktla čitelnou stránku v písance, kde to bylo ano trošku nahrabané, ale čitelné a znovu napsat a dát na kontrolu. V emailu ohledně matiky mi napsala, cituji: Zkuste v matematice u příkladů, které se stále opakují, přestat používat prsty. Jak ji je mám zakázat, když je doteď mohla používat? Počítají do 10ti, není to pro ni tak lehké si to vybavit. Já nechci být přísná, to učitelka "myslím si" že je. Má pak plnej sešit červený a je demotivující pro dcerku a mě to mrzí, tak ji udržuji, aby té červené bylo málo.
Dostal se mi do rukou omylem sešit diktátů od jejího spolužáka, samá 2 a 3, tak proč mi dává najevo jak je Verunka neoustředená, když jednou měla za 3 jinak má 1, 1- občas 2? Nechápu :-(