Přidat odpověď
Mnoho lidi se do techto pripadu poklada.
Na tom neni nic spatneho, ani divneho, vcetne toho, ze pravnik se snazi videt sirsi souvislosti, nez jen zakon. Nakonec i ten zakon vznika na zaklade nejakych uvah spolecnosti a spolu se spokecnosti se take vyviji.
Muj nazor je, ze v jakekoliv nahradni peci by mel byt kladen duraz na spoluoraci nahradni pece s biologickou rodinou a forma by mela byt volena konkretne, podle konkretnich pripadu. Tedy nejen rodice, ale i prarodice, ci sourozenci, pestoun by mel konat ve vire, ze musi udelat to nejlepsi pro toto konkretni dite a ne pachat dobro pro vsechny deti sveta, nebo pro spolecnost a s vedomim, ze to dite neni jeho, ale ze mu bylo svereno.
To se vetsina lidi musi ucit, protoze ma tendenci zachranovat pro sebe, podle sebe a podle sve viry. Dobry pestoun musi umet prijmout viru toho ditete. Nemyskim to pochopitelne ve smyslu nabozenskem, ale psychologickem.
Bohuzel se casto kladou relativne vysoke naroky na materialni podminky a velmi nizke na osobnostni status.
Bohuzel tady zdaleka nestaci, ze pestoun je schopem netyrat.
Předchozí