Přidat odpověď
Přečetla jsem si ještě něco z té minulé diskuze a v tom kontextu se to jeví jinak než jen z toho co je napsáno tady.
Souhlasím s Yuki, kluk má problém a snadné řešení to nemá. A už vůbec ne systém odměn a trestů, to fakt podstatu problému nevyřeší.
byrli ono nelze čekat že i když učitelka změní přístup - po takové době - že to dítě okamžitě zareaguje, ono už to pomoct nemusí vůbec, dítě nemá přepínač kterým se přepne a zapomene na vše co bylo.
Důvěra prvňáčka v učitelku a motivace a nadšení pro školu je křehká věc a jak je jednou ztracená .... Některé věci se prostě vrátit nedají, bohužel, nemůžete dát restart.
A s tím přestupem. No ono samozřejmě ideální to není. Ale to už nebude, máš už volbu jen z těch "menších" zel. Ale už se jednou stalo a volba první učitelky byla prostě špatná.
A jakkoliv respektuji názory odborníků, tak prostě není to jejich dítě, neznají ho tak jako ty, není pro ně to nejdůležitější na světě. Jejich doporučení je jen "doporučení" platící jaksi obecně. Ale co je nejlepší pro tvé dítě za tebe nerozhodnou ani 100% neposoudí.
A nikdo nedokáže říct zda je horší změna školy v průběhu roku nebo setrvání v původní. Bohužel je také možné že jeho vztah ke škole se do konce školního roku zhorší natolik že už tu motivaci prostě nevykřešeš, ani na nové škole.
Ono i sociální vazby jsou důležité, a ani není vůbec divu že se mu jinam nechce a čím později se ani chtít nebude - pokud není vyloženě vyloučen z kolektivu. A čím později prostě tím hůř, už tam měl dávno být, dřív než se vytvořil kolektiv, vybudoval vazby a kamarády. Teď už to bude prostě jen horší.
Předchozí