Přidat odpověď
Máme doma něco podobného. Syn 8 let, po odkladu nastoupil teď v září do školy. Jsou ale problémy. Po celou dobu docházky do MŠ byly také problémy. Hodně záleželo na přístupu učitelek. Bohužel první rok měl učitelku, která se chovala hrozně, ponižovala ho před dětmi a neměla vůbec pro nic pochopení. Dodnes se syn s hodně věcma vyrovnává. Vyskytují se u něho autistické rysy a také známky obsese. V PPP neurčili diagnozu, pouze že je úzkostný + elektivní mutismus. Jenže ve škole jsou velké problémy, někdy se zasekne a nepracuje, nespolupracuje, nikam ho nedostanou, nejí atd....Jenže nemáme žádnou diagnozu, takže ho budou muset klasifikovat jako běžné dítě. On je velmi chytrý, doma mu všechno jde a umí to, jen ve škole má problémy, asi kvůli té úzkosti. Nyní jdeme na vyšetření k psychiatrovi, dle předběžné konzultace dostane na úzkost léky, ale autismus a jiné diagnozy jsou prozatím vyloučeny. Bojím se co s ním bude dál. Chodí do běžné ZŠ - vlastně jinak to ani nejde, nemá žádnou diagnozu, ale učitelka tvrdí, že tam nepatří a vidí to do budoucna špatně. Ve třídě je 28 dětí, dle učitelky mu vadí velký kolektiv, doma mi říká že mu to nevadí. Vůbec si s tím nevím rady. Ale pokud máte možnost dát dítko do nějaké spec. třídy, kde je méně dětí, alespoň na pár let, než se více srovná bych to tak nechala. My takovou možnost nemáme.
Předchozí