Mně by spíš zajímalo proč všichni do těch poraden na to testování chodí. Já nijak nerejpu, fakt ne, jen prostě mně to zajímá, ty důvodu proč kdo jde. Chápu u dítěte s problémy, či dignózou, že potřeba leckdy "papír" pro školy o specifickém přístupu.
Nebo pokud je fakt něco potřeba u dítěte pomoc psychologa, ale jinak? Vlastní dítě zná přece jen nejlépe rodič, případně učitelky v MŠ, které s ním tráví hodně času. Tím já nijak nesnižuji kvalitu těch lidí z PPP, ale přece co natolik zásadnějšího pozná? Nebo jen aby potvrdil rodiči co tuší?
Já jen že mně to vlastně ani nenapadlo tam se synem jít, a to jsem odklad zvažovala, zeptala jsem se na názor jeho učitelek z MŠ a logopedky, a pak rozhodla podle své intuice.
A jak to tak čtu možná je dobře že jsme nešli, páč postavu co kreslí syn vypadají jako krabicoidní mimozemský robot. Jasně nejradši mám momentálně roboty, hraje si s nimi, hraje si na ně, dívá se filmy o robotech - Transfomers a Hero Factory, to je jeho.
Ale i když láskyplně nakreslí obrázek nazvaný "Maminka", tak vypadám jako kříženec oživlého stromu s pařáty a robotem z Číslo 5 žije. Už mám schovanou hezkou řádku mých portrétů
Ale nevím co by z toho vyvodili v PPP. I když hranatý krk tam mám, ještě půjdu přepočítat ty pařáty.
Jo a ve škole se mu daří skvěle, je z něj šťastný prvňák.