Přidat odpověď
Můj syn je v 5. třídě, AJ má od školky, ale také mi připadalo, že nic neumí. Začátkem toho školního roku jsem koupila Project 2 (Oxford Univ. Press) učebnici, cvičebnici a CD a začala ho sama učit přesně podle té knihy. Máme angličtinu jednou týdně hodinu a pak mu dávám úkoly ze cvičebnice. A musím říct, že za ten necelý se rok neuvěřitelně posunul dopředu. Buď jsem geniální učitel (což asi ne) nebo přece jen něco uměl, ale nebylo to vidět. Ve škole totiž až do 4 tř. skoro nedělali gramatiku (začali trochu až teď) e jemu nejspíš chyběly ty základní gramatické struktury, aby mohl sám tvořit věty. Ty jsem mu právě dodala a dodávám tou naší angličtinou. Takže teď je schopen např. samostatně číst knížečky Pengiun Readers pro studenty angličtiny - level 3, což už nejsou úplně elementární texty.
Slovíčka se vůbec neučí ani ve škole ani doma a myslím, že drilování slovíček je úplně zbytečné, protože to pak stejně zapomenou. Moc se mi osvědčilo - a musím říct, že to dělají i ve škole asi od 3. třídy - učit se nazpaměť celé texty. Ta slovíčka jsou v kontextu a tím syn, co se jednou naučí, v podstatě už nezapomene.
Předchozí