| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Můj syn je v 5. třídě, AJ má od školky, ale také mi připadalo, že nic neumí. Začátkem toho školního roku jsem koupila Project 2 (Oxford Univ. Press) učebnici, cvičebnici a CD a začala ho sama učit přesně podle té knihy. Máme angličtinu jednou týdně hodinu a pak mu dávám úkoly ze cvičebnice. A musím říct, že za ten necelý se rok neuvěřitelně posunul dopředu. Buď jsem geniální učitel (což asi ne) nebo přece jen něco uměl, ale nebylo to vidět. Ve škole totiž až do 4 tř. skoro nedělali gramatiku (začali trochu až teď) e jemu nejspíš chyběly ty základní gramatické struktury, aby mohl sám tvořit věty. Ty jsem mu právě dodala a dodávám tou naší angličtinou. Takže teď je schopen např. samostatně číst knížečky Pengiun Readers pro studenty angličtiny - level 3, což už nejsou úplně elementární texty.
Slovíčka se vůbec neučí ani ve škole ani doma a myslím, že drilování slovíček je úplně zbytečné, protože to pak stejně zapomenou. Moc se mi osvědčilo - a musím říct, že to dělají i ve škole asi od 3. třídy - učit se nazpaměť celé texty. Ta slovíčka jsou v kontextu a tím syn, co se jednou naučí, v podstatě už nezapomene.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde