Já školu ještědocela hrotím u dcery (10). To chci, aby měla hezký známky, aby nezapomínala. naštěstí je celkem svědomitá a má dobrou úču (studovaly jsme spolu a měla jako třídní i syna).
U kluka (18) na známky kašlu. Jeho rozvíjí zejména mimoškolní aktivity (zítra fyz.olympiáda a pak odjíždí na FYkos kemp).Škola a zejména některé předměty jsou pro něj ztráta času. Tak mi trojky nevadí (zejména z NJ, kde jsme si s paní učkou zjevně neporozuměly).
Musíme myslet na to , jak je připravit na život
![:-)](/g/s/0.gif)
Být jim oporou a vážit, kdy je podpořit a kdy jim ukázat, že i učitelka je člověk. Např syn má skvělou třídní,ale (asi i proto žemá podobně staré děti doma) jí ke konci roku "hrabe" a je trochu mimo. Holt to děti připravuje na to, že budou mít náladového šéfa, který se bude vozit na prkotinách...
Pro mě bude nejhorší období po maturitách - to bude děsný tlak na uzavření klasifikace. Do toho dcera výlety, ŠVP a další akce.