Můj čerstvý zážitek z třídních schůzek. Řešila se učitelku matematiky(třídní důvěrník přednesl, na žádost jednoho rodiče). žákům sprostě nadává, řve na ně atd. (jedna část stížnosti). Odvykládá látku a hned dá test na známky (druhá část). Ptal se ostatních rodičů,co o tom vědí. Potvrdila jsem nadávání, ostatní mlčeli. Byla iniciativně zjištěna informace, že jiná třída (resp. rodiče) nemá problém, naopak za učitelkou stojí a podporují ji.
Celé to vyšumělo do ztracena, matikářka stejně ke konci roku končí, tak není co řešit.
Dost mě zarazilo to mlčení, opravdu si nikdo z ostatních dětí nestěžoval? (myslím hlavně na to nadávání)
Zamyslela jsem se nad druhou půlkou stížnosti.
Mě třeba výklad následovaný testem nijak výrazně nepohoršuje, mám pocit že jde-li o to přinutit puberťáka zapnout mozek jsou povoleny (téměř) všechny zbraně
![:-)](/g/s/0.gif)
Ale obecně, co s tím, když mi vadí způsob výuky, třeba takový ty "vzorečkový trjojúhelníky" co se používají ve fyzice, s odůvodněním - oni by to nepochopili, takhle je to jednodušší.