Přidat odpověď
Nespravedlivé známkování.
Spoj se s učitelkou, měla by ti vysvětlit, co, jak a proč známkuje. Škola by měla mít klasifikační řád, podle kterého se řídí. Při nespokojenosti s klasifikací je možné známku napadnout jako nespravedlivou a zažádat o komisionální přezkoušení.
Uznávám, že by bylo lepší žádné, než toto.
Žádné známkování je lepší než jakékoliv známkování, protože žádný známkovací systém není objektivní.
Jak vysvětlit toto známkování dítěti, aniž bych nepodryla autoritu učitelky.
Vyjdi z toho, co ti učitelka o známkování řekne. Jinak ovšem těžko můžeš zachovat autoritu učitelky, pokud si jí sama nevážíš. Na druhou stranu můžeš její klasifikaci respektovat, i když bys sama své dítě hodnotila jinak.
Jak v dítěti uchovat motivaci.
Motivaci je potřeba budovat a posilovat nezávisle na známkách, resp. nesmí ze známkování vycházet. Což je v systému, kdy jsou děti známkovány, samozřejmě dost těžké, ale jiná možnost není. Motivace k učení je touha poznávat svět a rozumět mu. Známky nic neřeší a to ani samé jedničky.
Předchozí