Přidat odpověď
Monty - u nás je takový systém - takové dítě si jde popovídat s ředitelkou /není to buzerace, ale opravdu velmi přátelský pohovor/. Dítě si může vybrat, jestli tam chce být s ředitelkou samo, jestli tam chce mít někoho z rodičů nebo třeba nějakého učitele. Ten pohovor je veden proto, aby se zjistilo, co je přesnou příčinou toho zapomínání - tedy hlavně, aby si to dítě samo uvědomilo, aby to popsalo, vyslovilo nahlas. No a pak dítě samo navrhne postupy, o kterých si myslí, že by mohly vyhovovat. S celým výsledkem je pak seznámen celý pedagog. sbor, protože dítě na zavedení svého systému potřebuje čas /nefunguje to ze dne na den/ a dále je také možné, že to nebude fungovat a bude se hledat dál. Dítě samo rozhodně, zda s tím rozhovorem seznámí rodiče samo a nebo to nechá na učiteli. To seznámení s výsledkem rozhovoru je důležité, protože často je třeba ještě pomoc rodičů - aspoň zpočátku.
Předchozí