Do školy jsem chodila "v pravěku", kdy se o poruchách učení nevědělo. Sama jsem se diagnostikovala jako dysgrafik, není to výmysl. Na prvním stupni jsme ke všemu měli příšernou učitelku a na mých výsledcích ro bylo vidět- snížené známky z diktátů za úpravu apod. Naštěstí pro mě jsem asi nebyla " normální", mě bavilo se něco dozvídat tak se mi škola na prvním stupni úplně neznechutila. Na druhém stupni a gympplu jsem se najednou ocitla mezi premianty. Takže jsem to zvládla, ale za cenu stresu na prvním stupni.
Diagnoza DYS by neměla být výmluva, jen informace, že problém není v " obecné inteligenci dítěte". A taky je jasné, že porucha učení by měla být signálem, kam dítě směřovat a čemu se vyhnout.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.