Přidat odpověď
A. - to nemáš pravdu. Ano, papíry o dys se předávají škole, ale ne proto, že dyslektit bude kašlat na češtinu, protože má papír. Ale proto, že má specifickou poruchu a to neznamená, že by nezvládl češtinu jako takovou, ale protože k tomu zvládnutí potřebuje specifické podmínky.
A k tomu tělocviku - nechápu, proč by mělo mít dítě z tělocviku trojku jen proto, že neběhá tak rychle - copak je na sportovním gymnáziu? Já se domnívám, že v případě výchov jde o to, aby se děti namotivovaly - u toho tělocviku třeba k aktivitám, které v rodině či ve volném čase nemají možnost praktikovat. Syn mi třeba nadšeně povídal, jak jejich učitelka tělocviku s nimi běhala dlouhý tratě poté, co si některé děti stěžovaly, že to neuběhnou a při běhu jim ukazovala problémy a závady, které u toho mají - jen aby z patnáctistovky nebyly děti na prášky a ve stresu, že to neuběhnou. Ad gymnastika - říkala, že z nějakého důvodu dokázala děti namotivovat a teď děti škemrají, aby mohly dělat gymnastiku a paní učitelko, mně nejde hvězda, jak to mám udělat.
Předchozí