Přidat odpověď
Anett,
a co je to "aktivně se věnovat dítěti"?
Ono to dítě nepotřebuje taky nějaký klid a relax, když nepočítám spánek? Nebo čas samo pro sebe?
Já tohle moc nechápu, to dítě je ve školce aktivní až dost, co pak ještě chce dělat doma a potřebuje k tomu trvalou pozornost rodičů? Není to trochu "posedlost programem"?
Dítě cestou ze školky vypráví, co bylo ve školce. Může to vyprávět, i když třeba doprovází rodiče na nákup (my to takhle provozujeme i s puberťákem - jde se mnou po návratu ze školy do obchodu a cestou si povídáme). A co pak dělají doma? Budou si ty 2 - 4 hodiny hrát nebo něco vymýšlet? Proč? Doma si prostě každý něco najde, ty aktivity se dají vzájemně propojovat (dítě nakreslí obrázek, přinese ti ho ukázat, nebo něco vyrobí z modelíny...), můžou se společně podívat na pohádku, před spaním mu přečteš knížku. To nestačí? Musí být přetěžovaný programem a pozorností po celou dobu, co je vzhůru?
Předchozí