Přidat odpověď
Anni,
bez známek neznamená bez hodnocení a bez informací. Každý měsíc píšu každému dítěti hodnocení a co myslíš, že je sdělnější?
"... se naučil písmena C, H, B, Č a Ž. Zlepšuje se plynulost čtení, porozumění čtenému a orientace v textu. V psaní se objevují nesprávná napojení písmen, v opisu potom i jejich nesprávné tvary a velikost. V přepisu do psacího písma a diktátu zaměňuje písmena a vynechává čárky a tečky nad písmeny. Ovládá sčítání a odčítání do 10, v oboru do 15 bez problémů porovnává a řadí čísla vzestupně i sestupně, ale objevují se chyby z nepozornosti. Rozliší od sebe stromy, keře a byliny, pozná některé jarní květiny."
"....se naučil písmena Ř, Ch, F, G, Ď, Ť, Ň. Čte čím dál plynuleji, s dobrým porozuměním a orientací v textu. V psaní došlo ke zlepšení, někdy se vyskytne spíše jen nedotažený tvar písmene. V opisu, v přepisu a diktátu stále vynechává znaménka nad písmeny, stále zaměňuje malá a velká písmena. V matematice znalosti překračují obsah učiva prvního ročníku, nemá problém ani s náročnějšími úlohami, ale chybuje z nepozornosti. Umí pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďata."
nebo
ČJ: 2, 2-, 2-, 2-, 2, 2-, 1, 2-, 2, 2, 3
M: 1, 1 1, 1-, 1-, 1-, 1, 1-, 1-, 1-, 1, 1-
Prv: 1, 1, 1-
Obojí hodnocení je za přibližně stejné období, tedy 2 měsíce, od jednoho dítěte.
Předchozí