Přidat odpověď
holky, nevim. ale vlastni zkusenost s obema myma detma a pak tema, co meli do druhe slovni hodnoceni /pisu o Nemecku/..tak vsichni nespokojeni. Ten prechod na znamky je pak sileny. Co jsem se kdy jak s kym bavila. Vsichni rodice touzi po znamkach od prvni tridy. Ve 3 treti jsou totiz vsichni v soku. Nejen deti, ale i rodice. Pry se znamkama by meli prehled a ty deti by meli nejakou motivaci. Takhle to je pry jako ve skolce. Vsichni tanci, hopsaji pisi jak chteji, delaji co chteji, kazdy dela neco neco jineho a pak se to cele musi v te treti srovnat. Detem vysvetlit, ze hra skoncila, ze jde o znamky a najednou se zjistuje, ze i znalosti deti jsou ruzne a rozdily mezi nima propastne. Takze nastava soukrome doucovani a hrouceni rodicu a deti. To co jsem zazila ted tady, tak to byla teda katastrofa.
Předchozí