Přidat odpověď
Já bych řekla, že to je dovednost, ale otázka je, jak důležitá a pro koho důležitá.
Mně se třeba hodí, jsem vycepovaná už asi jednou pro vždy a jak chodím teď do třídy s o dvacet let mladšími spolužáky, tak to vidím že staříci mají sešity a zapisují si, načež se z toho šprtají, mladí si vyžádají zaslání prezentace a dalších materiálů na email.
Objektivně vzato to zapisování potřeba není. Kromě toho je jedno, jestli to je s chybami nebo bez.
Mně by přišlo lepší, vzhledem k tomu, že dneska píše kdokoliv libovolný výplod kamkoliv a bez redakce, vést děti od mala k tomu, aby nevydaly z ruky nedodělanou práci, text, který nekontrolovaly atd.. čili ne diktáty a pětky, ale důsledné opravy, pižlání a pinožení, dokavad to není dobře. Ale to by se, samozřejmě prosazovalo taky velmi těžko a na diktáty jsou všichni zvyklí, i na to, že pravopis a syntaxe se používá jen při češtině ve škole a jinde ho uplatňují leda suchaři, pitomci a prudiči.
Předchozí