Ráchel,
vzhledem k tomu, že jsem dneska byla v práci "chytrá jak rádio" a poučovala pana ředitele o tom, co by měl vědět (jako hodinové dotace předmětů, úvazky ve vztahu k rozvrhům u učitelů, co neučí jen ve své třídě, pracovní smlouva), tak se vůbec nedivím, že zase řadový učitel neumí zacházet s diktáty.
Pak je z toho to zavrhování nástrojů, které jsou funkční, ale při nesprávném využívání se s nimi nadělá víc škody než užitku
.
Už asi 3 dny na FB diksutuju o dvou prostředích Hejného matematiky. Většinový názor? Hrůza. K čemu to je? Jsou to kraviny, blbosti, debility. Sláva za množiny. Všechno lepší než tohle. Chudáci děti.
Začalo to tím, že učitelka chtěla oživit matematiku a ke zvířátkům dědy Lesoně napsala čísla 1 - 8. A můžeš pak vysvětlovat horem dolem, k čemu to prostředí slouží, jak se s ním má pracovat, co rozvíjí...prostě odpor a zásek na tom, že to prostě nedává smysl...A na začátku jedna učitelka s dobrými úmysly, ale nepochopením samotné podstaty věci
.