Přidat odpověď
Souhlas s Alenou.
Odcházejí z alter prvního stupně již léta na gymnázia a výběrové třídy, a nemají problémy se znalostmi, naopak.
Kdybys viděla, jak dějepisář zíral, že dítko nemělo na prvním stupni z žádných nauk ani učebnice, pouze projekty - žádný deficit ve znalostech nebyl.
Zato v osmičce - stále má samé jedničky z dějepisu, ale pro mě je to neštěstí - rok 1848 ve světě měli v sešitě v heslech na dvou stránkách, tupě se naučila nazpaměť - a měla zase za 1. Heslo viktoriánská anglie se také naučila hezky, ale neví o tom NIC, taktéž o víděňkém prostředí a pochod Radeckého ji překvapil, když jsme jí ho pustila, že zná. A za měsíc zapomene celou dvoustranu...
A inkluze? Když čtu diskusi, jak vypadají inkluze - integrace - ve státních školách, tak tam mladšího prostě nemohu dát. A psycholožka (věhlasná) z něho byla letos nadšená, jak je motivovaný k práci, jak diskutuje, a doporučila i pro druhý stupeň alter.
Předchozí