Eržiko,
ale to je právě o tom počtu dětí jedné úrovně. Když jic budu mít 10, může každý dělat podle jeho potřeb....když k tomu budu mít navíc 10 těch, co jim ukážou, jak otevřít sešit, kam začít psát, jak přeložit papír atd., tak je ta práce především o tom dobře si to naplánovat.
Zejména ten začátek je náročný. Měla jsem spoustu idálů, když jsem začala v téhle první třídě...a vidím, jak toho hodně nejde, jak jenom přesvědčení nestačí, protože i když mám asistentku, tak se to v tom počtu prostě nedá
.
I mně dítě chodilo do montessorky a fakt vidím ten rozdíl, když mají ty mladší možnost třeba i jen okoukat od těch starších....
A čím větší počet dětí, tím víc musíš tu uniformitu zařazovat, protože jen tak se dá stíhat alespoň to minimum. Ano, je to neefektivní pro jedince, ale ať chceš nebo ne, efektivita pro společnost je větší, protože každý člověk, který nemusí učit, může dělat něco jiného.