Přidat odpověď
Ahoj, my to napomenutí měli, pokud už jsem úplně nezblbla.
A samo, že DŘŠ dává říďa, kdo jiný.
To, co píšeš, je vždycky těžké řešit, já mám jen minimum zkušeností s dětmi na prvním stupni, s těmi staršími je to trochu jiné. My jsme využívali možnost mluvit s dítětem samotným s metodikem PP nebo výchovným poradcem, vždycky před svědkem, mně osobně se nakonec nejlíp osvědčilo chovat se maximálně transparentně, tj. důsledně se držet sankčního řádu, zadministrovat všechno za přítomnosti rodičů, se svědky, zápis podepsat i od rodičů.
Pokud bylo jasné, že šlo o svévoli, tak jsem na žádné "dáme ti ještě šanci" nepřistoupila, pokud byly pochybnosti, tak to prostě zvážit celé v kontextu, který je podle mě dobré co nejdokonaleji nahlédnout. Používala jsem i jako vodítko, že následně budu skládat účet třídě. Někdy je těžké nenechat se zastrašit, na to si vždycky vzpomenu na paní učitelku z Macha a Šebestové. Celkem to funguje.
Předchozí