ale to je blbost. Tady jde o tom, že ten bonbon nedostane, když CHCE ON, takže si ho radši "vylže".
No já zas chápu zakladatelku, ale u mě nejde tak o to, jestli "lže", ale vytáčí mě, když vidím, že ze mě dělá blbce, tím, že mi odpoví "nic".....
a ještě to opakuje i když ví, že se na to stejně přijde.
Jdu obrátim tašku vzhůru nohama a propašované hračky zabavím.... dělala jsem to roky a stejně to jestě dneska někdy zkouší. Hračky do školy prostě nepatří
Dítě nelže, protože MUSÍ,, lže, protože neposlouchá, to je rozdíl....
Já jí kilidně i ted (na konci pátý třídy), když vím, že "má to období" deset minut před odchodem z domova prolustruju aktovku ještě jednou. Ta možnost tu je, protože pokud chce do školy propašovat něco zakázanýho, bude to zkoušet.
Když zjistí, že jí nevěřím, ale kontroluju, bude jí to nepříjemný, ale pochopí, že nemá smysl mě obcházet. Já jsem rodič a já určuju pravidla. I kdyby to dělaly všechny děti, moje dítě se chodí do školy učit a s Kindervejcema si může bez omezení hrát PO SPLNĚNÍ ŠKOLNÍCH POVIINNOSTÍ... ale ty zodpovědnosti je nějak naučit musíme no...